105 millió forintot kérnek a tatabányai tuningolt G-osztályért
Egy elképesztő terepjáró azoknak, akik keveslik a legerősebb gyári kivitel 585 lóerős teljesítményét.
Egy elképesztő terepjáró azoknak, akik keveslik a legerősebb gyári kivitel 585 lóerős teljesítményét.
Ennél fiatalabb 601-est már nem nagyon lehet kapni, de azért így is egy közel 29 éves kisautóhoz van szerencsénk.
Az Európai Unió jövőre életbe lépő új emissziókorlátozása teljesen átalakítja az európai autóüzletet, így 2020-tól szűkebb kínálat és drágulás jöhet – mondta el interjúnkban Szamosi Viktor, a Ford Magyarország ügyvezetője.
Ebből a nagyteljesítményű német sportszedánból nagyon kevés készült a 90-es években.
A francia gyártónál nemes egyszerűséggel úgy oldották meg a négykerékhajtást, hogy előre és hátulra is szereltek egy-egy motort.
Ez a narancssárga fényezésű kompakt kupé egyenesen a 70-es évek elejére repít vissza bennünket.
A magyar autók egyre idősebbek, az átlagéletkoruk már 14,2 évre emelkedett. Hiába hozzák át a kocsikat megkímélt állapotban Nyugat-Európából, ha azok régebbi motorjai túlzottan szennyezik a környezetet. Ezen a helyzeten változtatna most a kormány terve.
Eladósorba került egy elképesztően ritka B-csoportos raliautó, amit maga a legendás Stig Blomqvist terelgetett a versenypályákon.
Ebben a lengyel kisautóban csak két személy fér el. Illetve a motor feletti platón egy kisebb szállítmány is.
Vázoljuk, hogy milyen állapotú a Vesta, mellyel naponta mintegy 400-1000 kilométert tesznek meg.
A típus már alaphelyzetben sem rendelkezik rossz terepjáró képességekkel, hát még ebben a változatában.
A nagy teljesítményű prémium sportkocsik esetében nem túl gyakori a gázosítás, de most itt egy ilyen autó.
Mutatunk egy eladósorba került hazai kisautót, amely az elmúlt egy évben igen komoly igénybevételnek volt kitéve.
Egyre nő a használt autók importja, és azon belül is egyre nő a 10 évesnél idősebb járművek behozatala, ismertette eredményeit a Das WeltAuto. Érkezett azért 270 luxusautó is.
A két legnépszerűbb típusra közel hárommilliószor kerestek rá negyed év alatt a legnagyobb használt autós oldalon.
Mutatunk egy kőkemény sportautót, amit kifejezetten versenypályás használatra találtak ki, de végül mégis csak megoldható a közúti vezetése.
Ez a sportkocsi tulajdonképpen nem más, mint egy négy keréken gördülő időgép, mely egyenesen az 50-es évekbe repít vissza.
Ennek a Porschénak az új tulajdonosa beleszagolhat majd abba, hogy milyen volt a zuffenhauseni gyártó évtizedekkel ezelőtti első turbós sportkocsija.
Nem csak kelet-európai specialitás a mindent 120 ezer kilométerre visszatekerünk filozófia.
Az elmúlt évtizedekben a jelek szerint alig használták ezt a lengyel kisautót.