Két motor, két slusszkulcs ebben a 24 millió forintos régi Citroën Kacsában
A francia gyártónál nemes egyszerűséggel úgy oldották meg a négykerékhajtást, hogy előre és hátulra is szereltek egy-egy motort.
A francia gyártónál nemes egyszerűséggel úgy oldották meg a négykerékhajtást, hogy előre és hátulra is szereltek egy-egy motort.
Ez a narancssárga fényezésű kompakt kupé egyenesen a 70-es évek elejére repít vissza bennünket.
A magyar autók egyre idősebbek, az átlagéletkoruk már 14,2 évre emelkedett. Hiába hozzák át a kocsikat megkímélt állapotban Nyugat-Európából, ha azok régebbi motorjai túlzottan szennyezik a környezetet. Ezen a helyzeten változtatna most a kormány terve.
Eladósorba került egy elképesztően ritka B-csoportos raliautó, amit maga a legendás Stig Blomqvist terelgetett a versenypályákon.
Ebben a lengyel kisautóban csak két személy fér el. Illetve a motor feletti platón egy kisebb szállítmány is.
Vázoljuk, hogy milyen állapotú a Vesta, mellyel naponta mintegy 400-1000 kilométert tesznek meg.
A típus már alaphelyzetben sem rendelkezik rossz terepjáró képességekkel, hát még ebben a változatában.
A nagy teljesítményű prémium sportkocsik esetében nem túl gyakori a gázosítás, de most itt egy ilyen autó.
Mutatunk egy eladósorba került hazai kisautót, amely az elmúlt egy évben igen komoly igénybevételnek volt kitéve.
Egyre nő a használt autók importja, és azon belül is egyre nő a 10 évesnél idősebb járművek behozatala, ismertette eredményeit a Das WeltAuto. Érkezett azért 270 luxusautó is.
A két legnépszerűbb típusra közel hárommilliószor kerestek rá negyed év alatt a legnagyobb használt autós oldalon.
Mutatunk egy kőkemény sportautót, amit kifejezetten versenypályás használatra találtak ki, de végül mégis csak megoldható a közúti vezetése.
Ez a sportkocsi tulajdonképpen nem más, mint egy négy keréken gördülő időgép, mely egyenesen az 50-es évekbe repít vissza.
Ennek a Porschénak az új tulajdonosa beleszagolhat majd abba, hogy milyen volt a zuffenhauseni gyártó évtizedekkel ezelőtti első turbós sportkocsija.
Nem csak kelet-európai specialitás a mindent 120 ezer kilométerre visszatekerünk filozófia.
Az elmúlt évtizedekben a jelek szerint alig használták ezt a lengyel kisautót.
Ez a kocsi nem egyszerűen csak egy nyitható tetejű német autó, hanem egyben egy időgép is, amely visszarepít bennünket a 60-as évekbe.
Az egyedi külcsínű olasz sportkocsi motorja több mint 700 lóerős, a végsebessége pedig meghaladja a 380 km/h-t.
Ezzel az autóval az elmúlt több mint három évtizedben kevesebb mint 5 000 kilométert tettek meg.